Translation!

English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

petak, 8. veljače 2013.

Jedan muški...

...rođendan! Nešto se zaredali ,hvala Bogu! Teško je napraviti nešto "muški" , osobito zadnji tren...Nit vodilja:lovac, vinogradar...Izbor je pao na bokal s motivom jelena ( jučer našla salvetice) , malo decoupagea, malo Sonaj tehnike s elementima Country paininga ( o kojem nemam pojma ali mi se jako svidio), malo točkanja i ja zadovoljna i spremna...Fešta može početi!







Jedna boca za moju dušu...Posebno mi se sviđaju ove uske i tamne bočice...Njih mi je najdraže ukrašavati...Ovu sam pravila prije , ali tek jučer prelakirala....




Toliko od mene za ovaj put..Valja ići nešto i skuhati za ručak....Ostajte mi dobro raspoloženi , veseli i uživajte u dolazećem vikendu....Pusa svima!


For You by Sonaj

22 komentara:

  1. Ne mislim, već tvrdim da će mu se poklon više nego dopasti....sjajno Sonaj kao i uvek !!! A još su u pitanju moje boje.... e ovo se zove "kada trešnjicu spustiš na šlag" !!! :*

    OdgovoriIzbriši
  2. Čudovito,
    tudi jaz mislim, da bo obdarjenec nad darilom navdušen.
    Lep dan
    Tamara

    OdgovoriIzbriši
  3. Pa ovde kod tebe je divno,ne znam da li ja do sada nisam primećivala ovaj muzički plejer?? Uglavnom, baš mi je "legao" jer kod mene uvek mora nešto da svira..
    Flaše su posebne kao i uvek,a muška sa motivom jelena ostavlja bez teksta.

    OdgovoriIzbriši
  4. Uz ovako dobar i originalan poklon nije ni važno što će se nalaziti u boci... poklon je fantastičan!!
    A ova tvoja, za tvoju dušu, mmmm... predobra!!!

    OdgovoriIzbriši
  5. Lovci se definitivno pale na rogove, ali moram priznati da i meni vrč izgleda sjajno!

    OdgovoriIzbriši
  6. Jako lijepe flaše. Ugodan vikend i tebi draga :))

    OdgovoriIzbriši
  7. Mnogo mi se dopadaju tvoje boce,i to stalno ponavljam kao papagaj,sta cu?:)))

    OdgovoriIzbriši
  8. Ručni rad pa još za poklon, ništa lepše naravno da će se svideti jer niko nema takav poklon. Ugodan vikend.

    OdgovoriIzbriši
  9. Sonaj-tehnika i nema promašaja!
    Divne si poklone napravila i za slavljenika i za Sonjinu dušu!
    U potpisu-veliki fan Sonaj-tehnike.:)

    OdgovoriIzbriši
  10. Super je ispalo, tako da nije važno što nemaš pojma. Nemam ni ja, ali mi se sviđa. I ja volim ove uske flaše. Oblik im je lep a čini mi se da je i staklo od ko su napravljene, druačije. Nekako mi najbolje ide sa njima.

    OdgovoriIzbriši
  11. radovi su odlični sviđa mi se novi izgled bloga

    OdgovoriIzbriši
  12. Jako lijepo u tvom prepoznatljivom stilu, iako je ova prva sa decoupageom stvarno originalna, super složeno i izvedeno!

    OdgovoriIzbriši
  13. odlične su sve, a mislim da je jelen pun pogodak! a tek sonaj-tehnika!

    OdgovoriIzbriši
  14. Možda je drugima teško,ali tebi to ide k'o od šale!Svaka čast,tehnika ti je mljac-mljac!

    OdgovoriIzbriši
  15. joooj, meni je 'muške' poklone najteže smisliti! Ti si posao odradila svjetski, ima da lovac bude itekako zadovoljan :)

    OdgovoriIzbriši
  16. Alaj ja volim čitati vaše komentare....Čim ustanem , palim komp pa na komentare:kao da čitam dnevne novine,da vidim što ima novoga, što se događa i osjećam se odlično nakon svakog pročitanog..Ponekad imam vremena svakom odgovoriti , ponekad ne...Hvala vam što ste ovdje:)))Samo dođite,popijte sa mnom jutarnju kavu,poslušajte opuštajuću glazbu i isključite se kao i ja i svakodnevnog, društvenog sivila...Pusa,pusa svima vama ..I dobro jutro:)

    OdgovoriIzbriši
  17. OOo divne su :) Tako prepoznatljive kao tvoje...

    OdgovoriIzbriši
  18. Da sam muško, pa još lovac bila bih oduševljena bokalčićem, ali meni ipak više prija ova uska, tamnoputa, kao neka damica sa šeširićem. Divno, Sonaj, kao i uvek.
    P.S. Ne mogu da ne primetim da se nisi prijavila na Izazove i slatkiše i sa mentol zelenom kutijom, teglicama i prstenčićima. Trebala bi, zaslužuješ nagradu!!!

    Pozdrav

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jesam draga Bojana, hvala na podršci...Trebalo mi je malo poticaja..Nisam bila sigurna odgovara li izazovu!

      Izbriši
  19. Divni radovi i nacin pisanja da nam docaras bas pouku poklona . Uvijek je teze napraviti poklon muskima ,eto ti si uspjela i ideja je prava .

    veliki pozdrav iz hladne Svedske

    OdgovoriIzbriši

Željno iščekujem vaše komentare i radujem se!!!