Translation!

English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

subota, 26. ožujka 2016.

Uskrs

Ajme meni,zar je već toliko vremena prošlo !!!!

Baš sam se ulijenila......Bolje reći,nešto me neće...Nešto mi ne ide ....

Tako je to u životu: red lijepih-red manje lijepih događanja ............Sve u svemu,živi se !

Malo dekoracija ususret Uskrsu uz puno dobrih želja,zdravlja, radosti i druženja....

Sretan vam Uskrs !














Falile ste mi.....Puuuuuno !!!

For You by Sonaj

Broj komentara: 19:

  1. Baš si lepo sredila za praznik! Falila si i ti nama, nadam se da ćeš se malo aktivirati! :)
    Srećan Uskrs tebi i tvojima! <3

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala draga Vesna :)
    Moram se pokrenuti...Moram...Moram...
    Svi se nekako preseliše na Facebook...Fotić mi otkazao poslušnost...Živciraju me moje loše fotografije...No, to nije opravdanje za nerad i nered...
    Za dekoriranje zaslužna je moja kćerka....Odrasta,otkazuje poslušnost ali pokazuje kreativnost :)
    Svako ti dobro želim i pišemo si :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Sretan uskrs
    lepo si sve spremila
    pozdrav Tamara

    OdgovoriIzbriši
  4. Sretan Uskrs draga Sonja, i da ovaj najradosniji praznik provedeš veselo, u lepom druženju sa tvojim najmilijima, sa dragim prijateljima.
    Dekoracije praznične kako dolikuje novom početku, novom radjanju, proleću,neka tako i bude...

    Srdačan pozdrav.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga Rado :)
      Nadam se da doista dolazi period novog početka,ideja,boljeg raspoloženja i pozitivnijih događanja.
      Svako ti dobro želim!

      Izbriši
  5. Srećan Uskrs! I nek si malo svratila na sopstveni blog :)Čekam nove postove!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga Fikreta !
      I ja već duuugo očekujem svoje postove...Vrijeme mi je da se pokrenem.
      Srdačan pozdrav !

      Izbriši
  6. Pa dobro to M dekorirala. Možda te podsjeti da i ti nešto objaviš. Ne vjerujem da si sve ovo vrijeme mirovala u svojoj kreativnosti.
    Sretan ti povratak na blog, a i Uskrs i da se ne prejedemo previše...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hallo!
      Već sam se prejela :) Što se tiče postova i ja se nadam da će ih uskoro biti jer sam se dosta nadepresijala :)
      Ja radim ko luđak ili potpuno prestanem....Manijakalno-depresivni primjerak, hahahaha.
      Pa,pa do ponovnog pisanja !

      Izbriši
  7. Jako dugo se nisi javila. Vidim, da još uvjek praviš divne stvari. :-)
    Sretan Uskrs!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slabo,jako slabo radim....Nešto ni ne vidim kako treba,tijelo me ne sluša, ruke umorne....Zakržljavam :(
      Nadam se boljem periodu.
      Srdačan pozdrav.

      Izbriši
  8. Da, tako je u životu.. Ali ti si i dalje vredna, samo ne objavljuješ redovno ;) Nadam se da ste imali vesele praznicne dane..<3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da je ljenost kod mene već bi prošla..Bojim se da je moja dijagnoza puuuno gora , hahahaha.
      Veselo je onoliko koliko čovjek želi da mu je veselo a to me kod mene i zabrinjava...Imam onaj osjećaj kao da je došla duuuuga, mračna zima a proljeće i sunce se ne nazire !
      Ma, rekoh ti ja , dijagnoza je puuuno gora !
      Lijep ti pozdrav želim !

      Izbriši
  9. Ajme tebi!!!!! Jao, ženo, da li ti još dišeš????? Znaš šta tebi fali?????....jedan snažan udarac nogom u guzicu....nadam se, da znaš o čemu pričam ili češ da ti provedem u naš jezik:-))
    Mnogo si nam falila i znam, da nije lako ako te napuste ideje, malo ljenosti a mjeseci prolaze. Kod mene je to bilo u januaru...depresija me držala i nije me izpustila...ali proživjela sam i tako češ i ti...ako ne za mjesec dana pa za pola godine. Ti se samo javi, da znamo da si još ovdje...
    Budi mi dobro. bok

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hahahah baš tako...Nogom u guzicu :)
      Budi mi dobro .....Lijep pozdrav !

      Izbriši
  10. Administrator je uklonio komentar.

    OdgovoriIzbriši

Željno iščekujem vaše komentare i radujem se!!!