Translation!

English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

subota, 25. siječnja 2014.

Snijeg zapadao....

...kod nas u Slavoniji,kolačići gotovi,grijemo se na drva,kuhano vino sa narančom i klinčićima,crtić Despero...Što više za poželjeti u zimskom vikendu?!
Naravno,pokoji rad da se samo ne jede i odmara....Nekoliko broševa....






Ma, neeee!!!! Nisam toliko radila ovaj vikend,više se peklo i jelo...Ovi su broševi rađeni prije Božića, neki već i poklonjeni:)
Ovaj vikend zgotovila sam komlet s ovim brošem....


..za jednu učiteljicu koja ima rođendan u ponedjeljak....Moja M. naručila ;) Neće joj pomoći pokloni kod ove učiteljice ne bude li učila:) Opasna je i bez pardona što ja posebno cijenim!!!!

Komplet se sastoji još  i od naušnica....


....i prstena.



Sve zajedni izgleda za sada otprilike ovako.....


Još slijedi umotavanje i to je to.

Slike kolačića još nemam ( drugi puta) , slike snijega slijede uskoro...Za sada toliko od mene...Uživajte u snijegu i pravoj zimi....Treba nam...Dobro je za zdravlje,šunke,kobasice,slaninu i ine delicije....


Veeeeeeeeeliki pozdrav:)

For You by Sonaj

23 komentara:

  1. Krasni uhani in prstan
    pridna si
    lep vikend Tamara

    OdgovoriIzbriši
  2. Preciosos ,preciosos todos, me encantan, besitos.

    OdgovoriIzbriši
  3. I kod nas je počeo sneg. Što kažeš, dobro je za sve, a posebno za domaće specijalitete.

    Komplet je jako lep. Nešto sam škrta na rečima, olenjila sdam se, definitivno za vreme ovog raspusta i ovolikih praznika.

    OdgovoriIzbriši
  4. Uf,tole je pa zelo zelo lepo. Jaz bi imele kar vse. Drugače smo pa tudi mi dobili manjšo pošilko snega:)
    Lp Danica

    OdgovoriIzbriši
  5. Jao sto je divno!!! bas onako zimski kompleti :) samo napred
    Marija ( Afrodita Creations)

    OdgovoriIzbriši
  6. Jako lepe broševe si napravila. I kompletič u plavom pravi je slatkiš :-)

    OdgovoriIzbriši
  7. baš su divni broševi, a snijeg nevolim bez obzira na to što sam više unutra nego vani :D
    lp Klaudija

    OdgovoriIzbriši
  8. Vrlo lijep komplet si uradila. Uživaj u ostatku vikenda!

    OdgovoriIzbriši
  9. Sve tvoje kreacije su predivne - ali prsten mi je ostao u srcu!!
    Pozdrav iz Skoplja!

    OdgovoriIzbriši
  10. Lijepo si ti to sve kombinirala. Uživaj i ti u radu, zimskim radostima i ostalim delicijama kraljice nam zimnice.

    OdgovoriIzbriši
  11. E pa vrijedna si bila. Lijepi brošići.

    OdgovoriIzbriši
  12. Lepi su broševi, a komplet je za čistu peticu! Evo i kod nas malo snega i zime, lepo je i idilično. Bar za vikend, a sutra kad krenemo na posao verovatno to neću misliti. :)

    OdgovoriIzbriši
  13. jao što me nasmija: dobro je za zdravlje, šunke, kobasicu :)))

    uživajte u zimi, grijanju na drva, rukotvorinama...

    pozdrav :)

    OdgovoriIzbriši
  14. Kompletić ti je stvarno divan!:)
    Pozz

    OdgovoriIzbriši
  15. Hvala vam na divnim komentarima:) Lijepo je opet biti "u igri" i dopisivati se,surfati,gledati,diviti se vašim radovima i radovati se...pusa svima:)

    OdgovoriIzbriši
  16. Hi Sonaj, Your flower are gorgeous. Lovely jewelry set. You are so talented. Thank you for sharing.
    Hugs from Texas

    OdgovoriIzbriši
  17. Svrati na moj blog po nagradicu, iako si prešla 200 sljedbenika a neću sad mijenjat .. lp

    OdgovoriIzbriši
  18. Taj komplet bi smekšao i najokrutnije srce,tako da ja mislim da će učiteljica da "padne" ili bar da se raspameti;))))

    OdgovoriIzbriši
  19. Divni su svi rdovi, ali kompletić je ekskluziva, odlično! Pozdrav!

    OdgovoriIzbriši
  20. Sve mi se dopada ali ovaj kompletić je neverovatan... Imaš nagradicu na mom blogu, ako želiš možeš da je preuzmeš. Pozdrav!

    OdgovoriIzbriši
  21. Bome dobro je za zdravlje, šunke i kobasice :) Snijeg i zima, naravno!
    Broševi su ti stvarno prelijepi, a komplet s naušnicama i prstenom fantastičan!!!
    Uživaj u kreativnom radu, snijegu i kolačima!
    Lp

    OdgovoriIzbriši

Željno iščekujem vaše komentare i radujem se!!!