Translation!

English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

subota, 13. travnja 2013.

Salori - 10. sajam lova i ribolova u Osijeku...

..i jedna lovačka priča...Ma nije priča samo slike...Otkud ja tamo, ne pitajte...Ma i nisam tamo samo moje rukotvorine...Imam ja prijatelja na sve strane:)))) 
 Ukrasila sam nekoliko boca obostrano....S jedne strane lovački motiv-druga strana Sonaj-tehnika...Ima malo i romantike, boca od prije ,broševa što mi je ostalo " na lageru"..Pogledajte i sami...










- sve boce zajedno-

                             
Sama sam heklala šeširiće,jeeeeeeeeeeeee:)

Broševe nisam ni slikala..Tko bi se svega sjetio...
Toliko od mene..O nekim novim lijepim događajima čitajte uskoro:)))

Ugodna vam obiteljska nedjelja!

For You by Sonaj


Broj komentara: 19:

  1. Odgovori
    1. Hvala ti Tamara..Šeširići bi mogli biti i bolji ali trudim se:) Lijep ti pozdrav!

      Izbriši
  2. Odgovori
    1. Hvala:) O prodaji više-manje...Vidjela sam na netu ostale štandove..Ajme kojih divnih stvari žene rade ,da ti pamet stane...Tako da o prodaji svojih neću za sada ništa!

      Izbriši
  3. Savršeno...samo mi odaj tajnu, da li spavaš nekada, kako sve to stigneš?
    Zaista si vredna i sposobna, prava umetnica.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga:) Spavam ja ,kuham i pripremim se za školu i ništa više: ne čistim, ne peglam, ne brišem prašinu, perilica pere suđe, djeca samostalna...Ja samo sjedim ,bojam, crtam:))))

      Izbriši
  4. Kako si ih samo poredala, šeširići pravi. Nadam se da je prodaja bila dobra. E, stvarno trebaš ovo patentirati, koja preciznost u izradi boca, savršeno! Od srca ti šaljem pozdrav.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga:) Početni koraci za patentiranje su započeti tj. informirala sam se kuda krenuti ali još nisam krenula...Bit će -bit će:) I ja tebi od srca šaljem pozdrav iz sunčanog ( konačno) Osijeka!

      Izbriši
  5. Čudovite so. Prav lepo jih je pogledati, ko so takole zbrane skupaj. Lp

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti Danice:)) Lijep ti pozdrav!

      Izbriši
  6. usavršila si boce skroz na skroz. Sve su mi lijepe.

    OdgovoriIzbriši
  7. Stvarno si jedinstvena, sa prepoznatljivim stilom i tehnikom. Flaše su stvarno lepe! :))

    OdgovoriIzbriši
  8. lijepo kao i uvijek :) već vidim neku od boca punu rakije kojom se nazdravlja u nekoj lovačkoj kući :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Ova lovačka priča ti je stvarno super, valjalo bi da ih je više, zar ne?

    OdgovoriIzbriši
  10. Ma boce su originalne...super za šeširiće...:)

    OdgovoriIzbriši
  11. Boce su ti prelijepe, sve do jedna..... a šeširić.... presladak !!!!

    OdgovoriIzbriši
  12. Kako su lepe...flaša s jelenom je baš odgovarajuća za povod...Mnogo,mnogo lepo..:)

    OdgovoriIzbriši

Željno iščekujem vaše komentare i radujem se!!!