Translation!

English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

utorak, 28. veljače 2012.

Ruuuuužoo, moja ružice!!!!

Pjevam i pjevam jer sam happy, happy , jaaaako happy!!!Zašto? NAUČILA sam izrađivati ružice od krep papira i filca i materijala....Ma može od čega god želiš!!!Duuugo u noć, kada već ne mogu spavati, sinoć proučavah i premotavah Nenin tutorijal
http://cvjeticiuboji.blogspot.com/2011/01/tutorijal-za-ruzice.html .I naučih !!!Jeeeeeeee!!Baš sam sretna , ali to sam već rekla! Hvala ti Neno za video-tutorijal!!!!
A onda mi je palo na pamet na napravim mali buketić.Ružičasti je od filca( čak nije ni pravi filc!!!) , a plavi od krep papira! Mooooram što prije u nabavku krep papira! Na jesen ću skupljati kukuruzovinu ( mislim da se tako kaže) pa će biti prave eko-ružice! Zamislite , više ne moram kupovati gotove kada mogu sama napraviti!
Krećem u pravljenje vjenčića ( jednu takvu ljepotu sam
http://cvjeticiuboji.blogspot.com/ opet kod Nene -vjenčić sa češerima-predivno).Ma , da ne duljim!Rado sam podijelila svoje oduševljenje s vama iako većina vas već odavno zna praviti ružice!Ja sam ih tek sada otkrila, pa evo više moje rukotvorine!!!!


 
Onda mi je sinula ideja , budući ovi buketići ne moraju ići u vodu , da ih stavim u one svoje svijećnjake koji sada postaju vazice. Kada dojadi cvijeće, vazica ponovno postaje svijećnjak za lučicu.
Ovi mali buketići su me asocirali na svatove!!Mogu stajati na stolovima kao mini -aranžmani zajedno sa svijećnjacima i lučicama!Budući imate maštu , krenite !!!
Veeeliki pozdrav svima
For You by Sonaj

Broj komentara: 19:

  1. sad bi ti moja mama komentirala kako si se baš 'raspištoljila' s ovim ružicama! ;) zaista su zanimljive, a kako vidim može im se naći tisuću različitih primjena!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Je,je, nisu me uzalud zvali "Ana s četiri pištolja" (he, he,he)!!!

      Izbriši
  2. Cestitam, ruzice su ti prekrasne:-))

    OdgovoriIzbriši
  3. Biti kreativan=malo spavati!
    Upravo to je tajna svih nas koje obožavamo stalno nešto prtljati rukama i isprobavati nešto novo, a najidelnija za to je noć kad sve nekako utihne, nitko ne traži što ima za jelo, ne zvone telefoni, ne dolaze gosti...samo mi i naše krpice i končići :)))
    Draga moja, zaista si napravila prekrasne buketiće koji su uz to i dugotrajni, ja imam nekoliko cvjetova od krep-papira i od kukuruzovine koji su i nakon gotovo dvije godine jednako lijepi! Kukuruzovinu možeš posprejati akrilnim sprejom u zlatnoj boji pa će biti još ljepši (ili bezbojnim), a krep-papir lakom za kosu!
    Iako više volim crvenu boju, ovaj puta mi je više zapela za oko plavo-bijela kombinacija!
    Tko zna šta ćeš smisliti ove noći :)))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Puuuno ti hvala, baš sam se pitala kako obojati komušinu ( susjeda me ispravila -veli ,a ne kukuruzovinu-kako sam ja mislila).Ovo za krep papir nisam imala pojma, pa naravno i logično je prelakirati lakom za kosu da se učvrsti!nisam se toga sjetila.
      Ove noći smišljam kako moram kupiti krep papir u nekoj drugoj boji jer mi je već dosta plavih ružica(samo taj imam), dakle sanjam plave ruže(he,he,he)ukoliko uspijem zaspati!

      Izbriši
  4. Hej, hej...lakše malo da te ne bi strefilo od tolike sreće....
    Ružice su prelijepe ...sviđaju mi se.. jako.
    Još tako zamotane u tu mrežicu... ma super...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala!!!Usput rečeno , ja sam ti kao bik na crvenu maramu-kada nešto skužim ili naučim ,vitlam i skačem uokolo ko` šilom ubodena!!!

      Izbriši
  5. baš su prekrasne ružice prelijepe pozzzzzz

    OdgovoriIzbriši
  6. Super mi je i kaj si tako oduševljena jer mi je poznat taj osjećaj kad nešto otkriješ i sama sebi si super!

    OdgovoriIzbriši
  7. Čestitam na naučenom! I ja sam veliki fan ruža, ružica svih vrsta pa razumijem tvoje oduševljenje! Dobrodošla u klub.

    OdgovoriIzbriši
  8. Super! Baš i sama neko vrime već razmišljam da napravim neki tutorijal sa cvjetićima koji bi bili u buketu... plavi su savršeni! Krep papir rijetko koristim, ali kad vidim ove tvoje cvitiće, mislim da bi se to moglo promijeniti :)

    OdgovoriIzbriši
  9. kako slatke ruže :) :)

    paket vintage l. ti je poslan danas, trebao bi ti stići u utorak

    OdgovoriIzbriši
  10. nakon svih tih ruža očekujem da prihvatiš izazov koji te čeka na mom blogu:)))....

    OdgovoriIzbriši
  11. Odlični su ti. I ja sam sva u svjetićima, ali na drugi način :))

    OdgovoriIzbriši
  12. Veeelikiiii pozdrav!!!Mene nije bilo dugo na netu tek sam sad naišla na ove tvoje ružice ispale su ti super moram priznati puuuno bolje od mojih prvih pokušaja.Drago mi je što sam ti bar malo uspjela pomoći i veselim se nekim novim kreacijama sa ružicama naravno (a vidim ja da ti i svašta drugog lijepog radiš)...lijepi pozdrav

    OdgovoriIzbriši

Željno iščekujem vaše komentare i radujem se!!!