Translation!

English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

četvrtak, 1. prosinca 2011.

Moj prvi decoupage!!!

Ovu su moji prvi klimavi koraci s tehnikom o kojoj nemam blage veze ( osim onoga što ste mi vi pomogle svojim savjetima i idejama, drage kreativke!!!)





Čovjek uči dok je živ , pa tako i ja.Trudit ću se i dalje ,te čitati vaše primjedbe u nadi da ću iz njih nešto naučiti. Napravljeni su prije nekih mjesec dana , ali ih tek sada imam hrabrosti objaviti, pa kud puklo da puklo!
Evo još jedan gipsani tanjur oslikan mojim " umjetničkim darom".
Toliko o meni i decoupageu ( valjda sam dobro napisala!)
For You by Sonaj

2 komentara:

  1. Hm, ne bih se složila da o dekupažu nemaš blage veze, jer ne vidim uopće nikakav feler, sve si lijepo i uredno napravila, a što se tiče učenja slažem se s tobom :)))
    decoupage...dobro si napisala :)))

    OdgovoriIzbriši
  2. E,Sanja , kada vidim kako ti napraviš decoupage ja doooobro razmislim bih li svoje pokazala ili ne! Svaki početak je težak, zar ne?!Puuuno ti hvala na komentaru podrške!
    P.S. Ne smijem zaboraviti!HVALA što si me uputila i ohrabrila u pravljenju vlastitog bloga.Nisam ni Sanjala što se sve može napraviti vlastitim rukama.Srdačan pozdrav!

    OdgovoriIzbriši

Željno iščekujem vaše komentare i radujem se!!!