Translation!

English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

srijeda, 7. prosinca 2011.

Gotovo za večeras!!!

Neću duljiti.Već poznata priča, poznati motivi ,ali je gotovo za večeras!!!Aranžmančići za moje prijatelje su gotovi i sada idem na nešto  nadam se drugačije, ali neki drugi dan.




Eh , da !Kako sam i obećala.narančasti anđelčić u "novom " ruhu.Mislim da je ovaj potpuniji!Laku noći slatko sanjajte.



For You by Sonaj

Broj komentara: 6:

  1. Koja kolekcija... preslatko..pozdrav

    OdgovoriIzbriši
  2. baš je medeno! Inače nisam neki ljubitelj Božićnih ukrasa i dekoracija te vrste, ali ove tvoje bi isto rado stavila pored prozora, ili kamina (da ga imam;)

    OdgovoriIzbriši
  3. Hvala cure na komentarima.Uvijek ih rado čitam!!!
    Tina , jel` nemaš prozor ili kamin(šaaalim se!!!!) Iako sam ja punih pet godina bila podstanar kao student u sobi bez prozora!Strašno .Gazdarica mi je zato bila prva liga.
    Pusa svima.

    OdgovoriIzbriši
  4. Preslatki anđelčići u ovim red bojama!

    OdgovoriIzbriši
  5. S obzirom da je ovo zaista zadnji post koji gledam i idem na spavanje zaista ću slatko sanjati jedng veselog naranđastog anđela :)))
    Opet si bila kreativna i sve savršeno ukrasila točkicama...prelijepo!!!
    Laku noć

    OdgovoriIzbriši
  6. Mislim da ću i ja već sanjati božićne aranžmane i anđelčiće( što je lijepo) , ali je već vrijeme da krenem nešto novo!
    Laka vam noć ,cure i lijepo sanjajte.

    OdgovoriIzbriši

Željno iščekujem vaše komentare i radujem se!!!