Translation!

English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

subota, 17. prosinca 2011.

Dobar,loš i ...

Kako nas je Tea lijepo uputila na jedan tutorijal izrade cvjetova ,ja se upustila u avanturu.Na kraju ispala katastrofa!!!Za prvi cvjetić nisam očekivala previše , ali ipak...
Nakon toga krenuh u novu avanturu.Kako već jaaaako dugo gledam sve te lijepe broševe od svakakvih materijala ,poželim i ja jedan ( ili više).I tu katastrofa! Joj , kako neki kreativci znaju tako lijepo napraviti,skombinirati i sve to lijepo ušiti!Mene nešto neće šivanje.Oduvijek sam imala dvije lijeve za uredno šivanje ( to sam otkrila još u osnovnoj na domaćinstvu kada smo trebali samo jedno obično dugme prišiti).
Ali , nema veze ! Idem ja korak dalje .Prateći korak po korak tutorijal za izradu cvjetnog broša ( i tu sam se uspjela opeći ,iako lijepo piše PAZI!) konačno sam uspjela .Uf, kako sam ponosna(iako me prst još uvijek dobrano peče usprkos Dermazinu).
Najbitnije od svega je što sam se uspjela  ( bar na kratko ) odmaknuti od gipsa ( bar do sutra, jer narudžbe ne smiju čekati).
Zašto naslov :dobar , loš i ...prosudite i sami!



Konačno su i moji praporčići preselili s noge na neko sigurnije mjesto!!!

3 komentara:

  1. Meni izgledaju prekrasno. Naučila si da bez muke nema nauke...he he

    OdgovoriIzbriši
  2. odlicni su.. ma svaki prvi put je malo trnovit..he hehhe ne pitaj kako je bilo moje prrvi put pletenje, a vidi danas, a slikanje?? Pogledaj danas..
    I ja sam dobila takve savete u skoli da imam dve leve za slikanje.. pa se uspostavilo da uopste nije tako.. ali tek danas kada sam ja shvatila da su me lagaliiiii..hehheeh ne prihvataj tudje negativne sugestije.. mi sve mozemo.. srecne praznike.. draga.. hehhhee krasni su cveticiiiiiii.........

    OdgovoriIzbriši
  3. Hvala cure na pozitivnim komentarima jer bez njih ne bih imala volje pokušavati napraviti nešto bolje( malo rime). Ja i dalje intenzivno vježbam obje ruke , pa ćemo vidjeti što će ispasti!pozdrav:))

    OdgovoriIzbriši

Željno iščekujem vaše komentare i radujem se!!!