Translation!

English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

srijeda, 25. travnja 2012.

DIY : 2 u 1

Broš ili rajf- rajf ili broš, pitanje je sada ?! Ja to zovem: 2 u 1!!! I broš i rajf. Izvedba je moja , ali sam zato jaaako ponosna na svoju M. koja je bila dizajner ideje ( ma sva je na mamu :)):)):))....
Što vam treba:
-nekoliko gotovih broševa čiju izradu možete naći na internetu( tako sam ih i ja naučila praviti)
- broševi ne poleđini imaju običnu zihericu ( najjeftinija verzija)

-najobičniji rajfovi

-nekoliko običnih dugmadi kojima kliještima otkinem dio za ušivanje i zalijepim ih na rajf gdje će ići broš
 - dugmiće možete i ne morate staviti-oni služe da broš ne sklizne sa željenog mjesta
-na tanki rajf  stavite broš s manjom zihericom , a na širi rajf broš s većom zihericom

-širi rajf-

-uži rajf-


I to je to!!!!! Ovoga puta je pozirala moja "manekenka" M.

A evo malo i mene!!!

Tko kaže da se rajfovi ne mogu nositi na kratku kosu! Ne znam što mi je danas s mobitelom, malo je podivljao, inače izgledam puuuno mlađe i mršavije (?*#$??***-he,he,he) A kada vam se ne da nositi rajf , jednostavno skinete broš s rajfa i imate broš!!!

Gooootooovo!Jednostavno i brzo!
Toliko za ovaj puta.

For You by Sonaj

Broj komentara: 8:

  1. Prekrasno, odlična ideja s tim gumbićima:)

    OdgovoriIzbriši
  2. Ideja je super, jednostavno a lepo, i verujem da je M. sva na mamu!

    OdgovoriIzbriši
  3. Super ideja. M. je preslatka i super joj stoje ovi veliki rajfovi :D

    OdgovoriIzbriši
  4. Divni su broševi, od romantičnih do chic, za svačiji ukus...ja nikako da sjednem i napravim kojega konačno :-((

    OdgovoriIzbriši
  5. Ideja je odlicna,mnogo su lepi brosevi i na rajfu ili bez njega,a manekenka je preslatka.

    OdgovoriIzbriši
  6. i meni se jako sviđaju, bravo cure!!!!

    OdgovoriIzbriši
  7. PREKRASNI SU OVAKO 2 U 1 ODLIČNA IDEJA SUPER POZZZZ

    OdgovoriIzbriši
  8. Hvaaaaalaaaaa! Baš uživam u nošenju ovih rajfova, svaki dan drugi , komentari na poslu su pozitivni, a ja se osjećam nekako "mekše" , ako se takva riječ može upotrijebiti za karakter!!!Vama hvala što me obiđete i bodrite!Pusa svima:)):))

    OdgovoriIzbriši

Željno iščekujem vaše komentare i radujem se!!!