Translation!

English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

četvrtak, 1. prosinca 2011.

Točka,točka,točkica...

Nisam ovisna o točkicama ( dobro, možda malo!!!) , ali one mi jednostavno najbolje idu(ha,ha). Doista obožavam točkice , ali sam " u njima" zadnjih pet dana. Naime, inspirirao me je sin (nažalost)svojim vodenim kozicama!Pa su tako i moji odljevci od gipsa "dobili vodene kozice"!
Ovako izgledaju(prije nego ih "uglavim " u aranžman).



Evo i jedan mali gotovi!


Budući već danima ( u gužvi sam kao što vidite ) suprug pita kada će on doći na red , pa valjda je mislio da ga pohvalim?!




POHVALJUJEM ga za strpljivost i kreativnost(iako nije stolar po struci) , pa prosudite sami!Nije li pravi majstor?!


Pozdrav svim kreativcima!
For You by Sonaj

Nema komentara:

Objavi komentar

Željno iščekujem vaše komentare i radujem se!!!